tirsdag den 19. september 2017

6. Undervisningsgang

Så er det blevet tid til vores 6. og næstsidste undervisningsgang. Dagens underviser er Hanne Søgaard og temaet for i dag er E-læring.

Hannes oplæg til dagen kan ses i nedestående diasshow.




Dagens første øvelse.

Hvor i nedenstående billede kan jeg sætte teknologier ind som jeg bruger i dag.

Jeg har lavet mit bud, i en af de teknologier som vi tidligere har afprøvet på dette modul, nemlig en Thinglink.








Dagens 3. øvelse var at lave et mindmap over et E-læringsforløb.
Gruppen består af Aksel, Jesper, Thomas og Jesper.
Vi brugte mindmap programmet Bubbl.us
Resultatet ses herunder.






Dagens sidste øvelse, gik på at prøve Google Hangouts.
Det viste sig at have en del opstarts problemer.
Til undervisningsbrug, kan jeg ikke rigtig se formålet for mit vedkommende. Jeg har ikke til dagligt det store behov for at eleverne kan chatte eller ringe via video til hinanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Eksamens blog del 3

I denne del af min eksamens blog, vil jeg forklare, hvordan jeg mener at have løst min problemstilling. Løsning: Jeg håber at min proble...